System informatyczny
V. System informatyczny
V.1 Struktura zasobów systemu informatycznego Placówki
§ 73
Centralny System Teleinformatyczny oraz zasoby w nim zawarte są wyłączną własnością Organu Prowadzącego Placówkę, oraz podlegają ochronie prawnej.
§ 74
Aplikacje kształcenia na odległość, aplikacje społecznościowe oraz towarzyszące rozwiązania technologiczne i metodyczne są własnością Organu Prowadzącego Placówkę, oraz podlegają ochronie prawnej.
§ 75
Materiał dydaktyczny opublikowany za pomocą aplikacji kształcenia na odległość w formie online jest własnością Organu Prowadzącego Placówkę oraz podlega ochronie prawnej.
§ 76
Usługi kształcenia na odległość oferowane w formie aplikacji online wykorzystują znaki graficzne, będące własnością Organu Prowadzącego Placówkę.
V.2 Portal regionalny
§ 77
Portal regionalny to udostępniony do publicznej wiadomości, pod adresem https://lp.bialystok.pl, zasób CST, ukazujący działalność dydaktyczną Placówki, w zakresie:
kursów i szkoleń oferowanych przez Placówkę;
programów dydaktycznych realizowanych w ramach kursów i szkoleń;
bieżących ogłoszeń w zakresie prowadzonych przez Placówkę kursów lub szkoleń;
zasad organizacyjnych, w tym zasad zapisania się i rozwiązania umowy;
płatności za zajęcia lub usługi dydaktyczne świadczone na odległość;
dostępu do aplikacji Moje konto;
dostępu do aplikacji Symbiont;
dostępu do aplikacji Społeczność;
dostępu do aplikacji Biblioteka;
dostępu do innych aplikacji elektronicznych jeżeli na mocy decyzji Organu Prowadzącego zostaną przekazane do publicznej wiadomości.
§ 78
Dyrektor Placówki lub osoba przez niego upoważniona może za pośrednictwem portalu regionalnego ogłaszać:
nabór na oferowane kursy i szkolenia;
nabór na stanowiska pracy dydaktyczne i stanowiska administracyjno-techniczne;
konkursy dydaktyczne skierowane do uczniów Placówki jak również konkursów dydaktycznych otwartych.
§ 79
Moje konto to aplikacja zdefiniowana w § 14 pkt. 8, utworzona automatycznie wraz z zawarciem umowy kursu lub/i szkolenia z Dyrektorem Placówki, w tym również za pośrednictwem systemu aplikacji kształcenia na odległość w momencie potwierdzenia zawarcia umowy.
§ 80
Moje konto dla użytkowników nie będących uczniami to aplikacja utworzona automatycznie wraz zawarciem umowy z Dyrektorem Placówki.
§ 81
Moje konto dla użytkowników nie będących uczniami umożliwia dostęp do aplikacji otwartych, chyba że Dyrektor lub Organ Prowadzący zdecyduje inaczej.
V.3Aplikacja edukacji online Symbiont
§ 82
Aplikacja to wyodrębnione i współpracujące ze sobą części CST,służące do prowadzenia kształcenia na odległość.
§ 83
Aplikacja ma unikalne oznaczenie graficzne, które jest własnością Organu Prowadzącego Placówkę.
§ 84
Organ Prowadzący Placówkę może umieścić dostęp do aplikacji kształcenia na odległość na innych kanałach dystrybucji niż portal regionalny, o którym mowa § 77.
V.4 Ochrona danych osobowych
§ 85
Dane osobowe wprowadzone do systemu informatycznego są chronione poprzez:
system szyfrowania połączenia z systemem;
uprawnieniom nadanym przez właściciela firmy Line Progress Grzegorz Malinowski oraz potwierdzone przez administratora systemu;
ściśle określonym procedurom wewnętrznym oraz regulaminów korzystania z portali regionalnych.
§ 86
Dane osobowe uczniów są gromadzone i przechowywane w celu
utworzenia indywidualnego konta – aplikacji Moje konto;
świadczenia usługi dydaktycznych niezależnie od formy ich świadczenia;
wewnętrznych statystyk, analiz i działań marketingowych;
rozliczeń za świadczone usługi edukacyjne oraz inne usługi świadczone w ramach Placówki;
§ 87
Aplikacja Moje Konto oraz dane osobowe w nim zawarte mogą być udostępnione pracownikom firmy w celach rozliczeniowych, informatycznych, dydaktycznych i marketingowych.
§ 88
Każdy użytkownik zarejestrowany w aplikacji Moje konto, ma prawo poprawy swoich danych osobowych, bezpośrednio po zalogowaniu do swojego konta, korzystając z funkcjonalności „mój profil”.
§ 89
Dane osobowe zarejestrowanego Użytkownika mogą być udostępnione na pisemne żądanie organów publicznych.
§ 90
Firma Line Progress Grzegorz Malinowski zobowiązuje się do należytej ochrony danych osobowych osób zarejestrowanych w systemie. Zwłaszcza w zakresie nieuprawnionego dostępu osób trzecich.
§ 91
Dostęp do kont użytkowników oraz ich danych osobowych, jest możliwy tylko i wyłącznie w trybie wewnętrznych procedur bezpieczeństwa, uwzględniających ochronę danych osobowych i systemów informatycznych firmy Line Progress Grzegorz Malinowski.
§ 92
Wyłączenie aktywności konta użytkownika następuje niezwłocznie po ukończeniu kursu lub szkolenia i ostatecznym rozliczeniu za świadczone usługi edukacyjne w tym za usługi dodatkowe.
§ 93
W przypadku, gdy świadczenie usług zostanie zakończone w myśl niniejszego regulaminu, historia korzystania z konta Ucznia wraz ze wszystkimi danymi jest archiwizowana w celach księgowych, statystycznych i marketingowych.
§ 94
Po wygaśnięciu aktywności konta użytkownika, Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych na żądanie przekazane drogą elektroniczną, na adres: lineprogress@gmail.com.
V.5 Wymogi techniczne dotyczące korzystania z systemu edukacji online
§ 95
Do poprawnego działania portalu regionalnego, w tym wszystkich aplikacji, potrzebny jest:
procesor 1 GHz, pamięć 512 MB, system operacyjny Windows, Linux, UNIX lub Mac OSX z zainstalowanym oprogramowaniem do obsługi Adobe Acrobat Reader oraz języka JavaScript;
zastosowanie jednej z przeglądarek tj. Google Chrome 31, Firefox 26, Opera 18, Microsoft Internet Explorer +, Safari 7 lub nowszych z włączoną obsługą plików cookie;
stabilne łącze o minimalnej przepustowości 640KB/s (5M);
strona internetowa jest optymalizowana do rozdzielczości 1280x800.
V.6 Reklamacje, wnioski uczniów lub użytkowników
§ 96
Uczniom przysługuje prawo składania reklamacji dotyczących świadczenia usług dydaktycznych, z zastrzeżeniem § 97.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji przez Placówkę lub podmiot przez niego upoważniony zwraca się do składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacje składane są drogą elektroniczną na następujący adres lp.bialystok.pl@gmail.com lub poprzez formularz dostępny w aplikacji Moje konto.
Jeżeli Uczeń, przekazuje reklamację drogą mailową, konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz PESEL-u, w celu weryfikacji zakresu świadczonych usług.
Reklamacja Ucznia rozpatrywana jest w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż 14 dni. Odpowiedź na reklamację jest przesyłana Użytkownikowi drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres.
Jeżeli Uczeń składając reklamacje nie wskaże wymaganych danych o których mowa w pkt. 3, reklamacja pozostaje bez rozpoznania.
§ 97
Użytkownicy mogą skorzystać z pomocy technicznej w przypadku wystąpienia problemów z dokonaniem rejestracji, odtwarzaniem lekcji dydaktycznych lub/i innych problemów o charakterze technicznym.
§ 97a
Wszelkie zapytania o których mowa w § 97 użytkownicy mogą zgłaszać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie portalu regionalnego lub drogą mailową na adreslp.bialystok.pl@gmail.com